Minne är bra men kort!

Klockan står på 06.35, och jag sitter åter igen och väntar på tåget mot Göteborg! Börjar bli väldigt trött på dessa tidiga morgnar, Meeen det är bara att uthärda några veckor till!

Jag har glömt berätta två saker! 
Första är att när vi var i Halmstad i måndags, så var vi på Åhléns, övervåningen. Precis innan vi ska ta rulltrappan ned så frågar en yngre mamma som har två barn med sig, ett i barn vagn och ett som hon håller i handen. Hon frågar mig: "skulle du snälla vilja hjälpa mig med att hålla min son i handen påväg ned för rulltrappan?" Varpå jag svarar "självklart!" Sötaste lille killen på ca 3år sträcker fram sin hand och tar tag i min som att det vore en självklarhet. Sen stod vi där, hand lilla hand i min och åkte ned för rulltrappan. Om ni visste hur mycket det värmde mitt hjärta <3

Den andra saken är att i tisdags på vägen hem från gbg så var det för första gången, under ett år av pendlande, kontrollanter ombord! Jösses, jag började tvivla på att de fanns!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: