Vänner och babyshower...

Det är en grej jag tycker är märkligt...
Hur kommer det sig att innan vissa folk visste att vi skulle ha barn så var vi medbjudna på allt, men nu... Då helt plötsligt bjuder man inte ens in oss?!

Visst, jag förstår att det kan finnas speciella omständigheter som gör att det kan kännas jobbigt att jag och kulan kommer, om man själv gått igenom saker osv, men man känner sig något utelämnad kan jag meddela när man inte ens blir bjuden för att man är gravid...
Det ska vara glädje! Inte en massa krångel och tråkigheter...


Tur att man får veta vilka ens riktiga vänner är iaf! Glad att jag har mina tjejor ❤️ Vad hade jag gjort utan dem?


Från det ena till det andra, i vilken vecka brukar man ha babyshower? Någon som vet? Pratar vi typ nu, (vecka 28) eller inte förrän runt vecka 35? Bara undrar om någon har erfarenhet av detta? :)

Kommentarer
Jennifer på fashioncut

Det där med att inte bli medbjuden känner jag igen. Har hänt alldeles för många gånger!

       http://www.fashioncut.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: